Oldsmobile :-)

I lördags var jag på dans, och de var hur jädrans suveränt kul som helst!!!
Dansade precis varenda dans , stod ingenting, de är så en perfekt kväll ska vara :-)
Har till min stora glädje hittat några til såna där Godansare

Och för vissa började kvällen lyckat redan när vi klev in i bilen för att åka dit, vi åkte nämligen "raggarbil" dit, en gammal Oldsmobile, kan säga att vissa av oss var mera imponerade än andra.....inga namn nämnda..*S*
Han, vi kan kalla honom Sune, nästan hoppade i baksätet av glädje, och frågade och tittade och var så imponerad...och en annan satt ju där cool och van......jo visst ser ni....jag åkte raggarbil redan när jag var 16 år... och jag har väl aldrig sett nån "raggarbrutta" som varit mer bortkommen än jag.....tyst och blyg och vågade knappt prata med min pojkväns långhåriga raggarkompisar....*S*

När dansen var slut och jag kom tillbaka till bilen blev jag lite orolig för han, Sune, stod och tittade i bagageutrymmet, så jag trodde han gjort bort sej och inte fick åka i bilen på vägen hem....men han ville ju bara kolla hur stort de var......och de är de....funderade på att ta med saker hem som vi såg efter vägen....en liten gris, några lamm och en ponny.....:-)

En tjej som också åkte med sa att hon skulle vilja ha en liten minigris, istället för en hund, men så började hon fundera på hur mysigt de skulle va att ha en gris i sängen och gosa med.....
då sa jag till henne att, de har vi väl lite till mans vi tjejer....grisar i sängen......*S*
förstår inte varför killarna i bilen inte skrattade.....

Tack och hej från mej
Kram

Kommentarer
Postat av: Sune

Den resan kommer man inte att glömma på länge...ujujuj...

2007-06-12 @ 10:19:08
Postat av: P

Ännu en härlig liten historia! *ler*..
..vill bara tillägga att grisar är renliga djur..*hehe*

2007-06-12 @ 11:39:50
Postat av: Monia

Du, jag har kommit på idag! Den där grisen... jag bättre att ha en gris i sängen en än karl iaf. Haha bra att Sune vart öycklig av turen :)

2007-08-01 @ 21:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback