Plastparty....kl sex :-)

Ja men visst, i morgon var det meningen att jag skulle på ett "plastparty", kl 18......eller om man så vill 6 ;-)
men idag fick jag veta att de är inställt, hon som skulle hålla i det hade blivit sjuk....trist....
men middag blir de iallafall :-)

Och vad är de nu med de då?
Ett plastparty är väl inte så himla viktigt, en massa burkar och behållare till allt möjligt och omöjligt från mjöl och socker till skruvar och papiljotter.....
men si de här var ett annat sorts party.....kanske lite mera åt gummihållet än plast....hänger ni med??
ja men hallå!....
Sexparty då, förstår ni då?
där vilda fruntimmer shoppar loss bland en massa sexleksaker.....:-)
Hur jag vet de?

Har ju faktiskt varit på ett sånt en gång tidigare....och de kan jag säga var en intressant upplevelse... jag kom dit som total novis och kände mej som en oskuld i ämnet, lite nervöst var de....men så satt partyt igång och tjejen började visa än de ena och än det andra....och då kom chocken....tjejerna som var med började ivrigt berätta vilka av sakerna dom hade, var, hur och när dom användes, och vilka saker deras karlar tyckte var roliga att använda tillsammans med tjejerna.....och jag satt med hakan i knäna och bara lyssnade.....(och antecknade vilt i min hjärna)

ja som sagt.....de var en intressant upplevelse.....
och inte nog med detta....vilka lattjo namn sakerna har.....de finns en fjäril, eller som den allmänt mer är känd som, "städhjälpen".....sedan finns de Rabbit.....delfin.....bläckfisk....(ja jisses...)....Knipkulor....Ägg (hmm?...)...
Sedan finns de en djungel av  massage stavar.....mjuka eller hårda....gröna, blå, rosa!!!....med eller utan pung....små, stora eller bautastora....

Ja de kan inte vara lätt att vara karl och försöka leva upp till dessa önskemål som vi kvinnor har.....den ska kunna vibrera och snurra samtidigt.....tränga djupt in och stimulera överallt på en gång.....och gärna kunna fungera som ficklampa om strömmen går....*S*

image11
Ja den som hittar en karl som är byggd så här kan väl slå mej en signal..... ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: KenT

Kraven har ju blivit lite större....*skrattar*
Drömma kan du ju alltid
*ler*
Fick just en känsla av att du blir singel
Kram

2007-06-29 @ 22:19:11
Postat av: sanna panna

hmmmmmm **letar febrilt i min lilla svarta bok**
hmmmm nepp hittar ingen JUST nu iaf som ser ut som den röda på bilden men ja letar vidare så ge inte upp hoppet hahahahahaha.....

Postat av: P

Ser ju nästan ut som en kräfta! ;-)
Kom just på att det finns ju de i glas med...eller var det glashus

2007-07-02 @ 09:01:57
URL: http://janjamts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback