Rolig lista igen :-)

Hittat och "snott" den här listan hos Lellelii :-)


1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse? Ja men se där ja, dom rackarna har förökat sej igen.....

2. Hur mycket kontanter har du på dig? Ungefär en sisådär 150kr

3. Vilket ord rimmar på "test"? Fest

4. Favoritplanet? Gillar den jag bor på :-)

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? Peter (förlåt, höll på att natta barn den kvällen ju)

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? Har en så tråkig mobil så jag har bara en....Arkiv X

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu? Randig top från.....ett ögonblick....KappAhl

8. Sätter du etiketter på dig själv? Nej de brukar mina barn göra, jag har aldrig testat de.

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig? Skor??.....jag sitter vid datorn....jag är barfota :-)

10. Ett ljust eller mörkt rum? De beror väl på.....vaken=ljust.....sova=mörkt

11. Vad gjorde du vid midnatt? Försökte sova...och för ovanlighetens skull var de stört omöjligt.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS? "Ok, säg till när jag kan tacka dej"..... (jag fattar inte heller...)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven? Ja säg de?

14. Vilket uttryck använder du mest? Som de känns just nu....."Klockan är mycket, ni MÅSTE sova"

15. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? Pytte......ja visst, hon lever fortfarande :-)

16. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? Inga....

17. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? Ja de lär väl vara 5-6 st.....som legat några år

18. Vilken ålder har varit bäst hittills?
39....är ju alltid i min bästa ålder ju :-)

19. Din värsta fiende? Pengabrist

20. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? Grön kulle, blå himmel med vita moln.

21. Vad var det senaste du sa till någon? Till nån annan än mej själv???  Ja då var de nog hej då i telefonen till T.

22. En miljon dollar eller förmågan att flyga? Ja men hallå!!!!.....Skojar ni???.....Pengarna såklart :-)

23. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?  T ligger bra till :-).....och barnas pappa som inte ens tvekade när jag frågade om barna fick sova där om jag skulle ha åkt på dans ikväll :-)

24. Senaste låten du lyssnade på? Lyssnar just nu på Gert Fylking och Jill Johnson, Gerts tips till studenterna :-)

Over and out
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback