Skol- och dagisavslutning...och lite Lindy Hop :-)

Ja igår var de dags, mina barn fick sommarlov, och i fjällen snöade de!!!....ska de vara sommar de??
Nu bor ju inte vi i fjällen, men de är ju inte allt för många mil härifrån, så vi slapp snön, men på skolavslutningen på kvällen så spöregnade de, så alltihop flyttades inomhus som tur var, men nackdelen då var att man inte såg ett skvatt, iallafall inte jag som inte tillhör de längsta människorna som finns. Men jag hörde sången iallafall :-)

Och alla barn var så fina i sina sommarkläder, och fröknarna sa att de aldrig varit så tyst i klassrummet på hela terminen, de var nog förväntningarna inför lovet.....ja de var så härligt. :-)

Tidigare på dan var de avslutning för sonen på dagis, han ska ju börja skolan till hösten, min lilla bebis....han är inte så liten längre....nu har jag inga dagisbarn, och de känns konstigt....och lite skrämmande....tiden har ju gått så fort, alldeles för fort....de är som dom säger, de är på barna man ser att man blir gammal....:-)

Efter avslutningarna igår var jag och tjuvkikade lite på dom som dansar Lindy Hop, ja jag har ju skrivit om de tidigare att jag vill börja med de för de ser så roligt ut, och inte vart jag mindre sugen nu :-)
Så finns de tid så blir de Lindy för mej till hösten :-)

Nu tittar solen fram, och de blir nog en bra dag idag......
vi får besök om några timmar av en otroligt go kille och hans barn, och för att de inte ska ske några missförstånd så....NEJ de är ingen ny pojkvän, inte heller nån gammal.....han är "bara" en mycket god vän.....och de ska jag säga är inte så bara :-)

Kram på er mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Björne

ok, coolt.

2007-06-15 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback