Sommar??

Ja i morse när jag vaknade hade jag lust att dra täcket över huvet igen, fasen de var ju bara 4 grader varmt!!!
Så då var de fram med fingervantar till mej och barna, man vill ju inte frysa om händerna när man cyklar, men de är ju för jäkligt att de skulle bli så här idag för dotterns klass skulle på utflykt och bada......men jag brydde mej inte om att packa ner nån baddräkt eller badlakan, vilken taskig morsa man är....*S*
Och nu kom jag på att istället för Festis skulle jag ha packat ner varm choklad ;-)

Men när jag tittar ut genom fönstret nu så verkar de finnas hopp, himlen börjar bli blå......och om ni väntar ett ögonblick....japp, temperaturen har stigit till 8 grader.....och jag passade på att göra mej en kopp te och en mjukstut......nu hoppas jag intresseklubben antecknar.... ;-)

Igår var jag och barna till en av mina bästa vänner och hälsade på, han jag berättat om som inte hittade nån att dejta i Sverige......men nu har han faktiskt hittat en svensk tjej......som bor i Australien!!!......så imorgon åker han och blir borta i ett år!!!! :-(
Han berättade de för mej för ganska längesen och min reaktion blev att tårarna började rinna, och jag hulkade fram:
-Duuu, fåhååår iiinteee flyttaaaa ifrååån meeeej.......
Kan säga att han såg ganska chockad ut.....
Så nu får jag leta mej nån nya kompis....*S*

Apropå kompisar....
Jag har ju faktiskt en del kompisar, och de är mest killar, och dom kommer ju hit och hälsar på nuförtiden, kan ju säga att de gjorde dom inte förut när jag bodde med exet, tyvärr, men nu när jag är själv så vågar dom sej hit.....
har funderat på vad grannarna tänker nu när jag får så mycket herrbesök, en del mer utmärkande än andra...inlines, I say no more....*S*
För DE vet jag, att jag bor på en gård där de finns nyfikna ögon....
men de bjuder jag på :-)

Kramen på er :-)

Kommentarer
Postat av: P

Det finns ju fler sätt att skapa uppmärksamhet än skor med hjul på *ler*
Kramar tillbaka

2007-06-13 @ 12:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback