Sömn??.....är de viktigt de???

Hur i hela friden kan man prata hur många timmar som helst i telefon???
I natt satt jag mååånga timmar och surra i teflånen......de blev inte många timmars sömn, men va fasen, sova får man göra när man får "ettan med jordvärme" :-)

Ja men typiskt fruntimmer tänker ni nu då, MEN då vill jag lägga in en protest.....han jag pratade med var just en HAN!!!
och de jag sett av han är ganska manligt också.....
men skärp er!!!!!.......han har ansiktsbehåring och knappt nått hår på huvet.....DE är väl manligt eller är jag helt ute och cyklar???
och ni kan behålla eran sjuka humor till lite senare på dan.....typ nattpasset ;-)

Nåja, vi avhandlade de mest varierande sakerna, och eftersom de var ett tag sen vi pratades vid så här så var vi ju tvungna att uppdatera varann om våra liv.....och de är konstigt va mycket som kan ha hänt i ens liv på inte allt för länge ändå.
Eller så är de så att man börjar bli gammal så man både glömt vad man berättat och vad man hört...*S*


Och nu är det en ny dag, men nya möjligheter.....
nya möjligheter att dammsuga, torka golv, städa badrummen, tvätta kläder och alla de andra sakerna som man ges möjlighet att göra nästan varje dag.....och som nästan varje dag inte lockar alls....
så jag tror jag struntar i dom idag med.....de kommer nog en dag imorgon också.
"Varför göra de idag som du kan skjuta upp till morgondagen"

Eller som den här:

"Odiske, osope, fullt på bolan
pinnan å bejna ha dötte ta stolan.
Brua e snöu, de tin ta te våra,
o allt je ske jära de jär je i måra"

Kram till er

Kommentarer
Postat av: P

..ja vissa behöver sin skönhetssömn andra inte...*smilar*

Postat av: Kent

Skulle det vara nått nytt att du kan surra hur länge som helst i telefon....*ler*
kram

2007-06-29 @ 22:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback