Tvättstugeromantik....

Ja men visst, e de inte underbart?!
Ja de jag såg nyss när jag åkte hit på jobbet måste ju absolut kallas "Tvättstugeromantik", för där kommer en tjej och kille, eller ska man kalla dom man och kvinna för dom såg ut att vara över 40 båda 2 :-)
Iallafall så kom dom promenerande tätt omslingrade, och pussade på varann med jämna mellanrum....på väg till tvättstugan!!!
Jag kan också tänka mej att tvätta oftare om jag fick sånt sällskap med mej ;-)
tom. såna tråkiga saker som att mangla och stryka låter lockande just nu :-)

Förresten, innan dansen i torsdags så erbjöd sej en kille/man att stryka min byxor för jag sa nått om att dom var kanske lite väl skrynkliga....låter han som ett bra kap? ;-)

Ska spana vidare efter romantik ute i verkligheten
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback