Utsikt....

Ja, jag måste ju sätta in en bild idag också, tar en från gårdagen, det är utsikten från farfars gård.
image6


Min son trivdes så bra där, så när vi skulle åka hem så sa han att han ville stanna längre....sen kom de...."Mamma, jag vill bo här".
Och de hade jag också velat, om de hade funkat praktiskt, men nu gör de ju inte de, tyvärr.....
Men visst är de vackert där....

Och till sist ett riktigt somrigt kort.....
mina barn som knappt syns i de höga gräset på ängen :-)

image7

Och idag regnar de....
Kram


Kommentarer
Postat av: sanna panna

jaaaa digiiiii fan va coolt så nu blir de bara bilder o inget text?***retas***
närå de blir lite mer liv i bloggen med bilder ju :)
fin gård ju fasen e ju bara o flytta dit :)

Postat av: Peter

Underbara vyer! Längtar ut....*ler*

2007-06-27 @ 11:07:51
Postat av: Anna Panna :)

Hej Marie! Kul att du kikade förbi, fina bilder i din blogg! *bokmärkt*
vet inte om Marlene jobbat där, men jag ska fråga. Omöjligt är det inte ;)

2007-06-27 @ 11:27:04
URL: http://nannis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback