YES, YES!!!...Ett test!!!

Japp, Sanna hade ett test på sin sida, ett Mindfulness test......och jag som älskar tester måste ju bara göra de, och de tycker jag ni ska göra också.....visserligen har jag inte spanat in testen än, men de blir säkert bra, här är länken iallafall:

http://www.tara.se/tester/mindfulness/index.xml?page_nr=1

Så, nu ska jag göra testet......och resultat kommer snart.....ja eller för er blir de ju på direkten, men jag ska göra de nu......BLA, BLA, BLA.......ni fattar va? :-)

Och här är resultatet:

Mindfulness

Grattis! 

Du är redan mindful! Du är förmodligen en livsbejakare som lever fullt ut och kan ta dagen som den kommer. Du har lärt dig hantera motgångarna i ditt liv och uppnått ett större lugn i din vardag. Väl medveten om dina upplevelser och din omvärld har du lärt dig att iaktta och uppleva dina tankar, känslor och reaktioner. Du lever nästan helt efter mottot: Ingen idé att gräva ner mig i sådant som jag inte kan påverka! Du är säkert duktig på att nå dina mål och behålla kontrollen i ditt liv.



Oj så lika vi är Sanna.....så duktiga och bra.....och kloka och visa och.....ja vi är bara så bäst....*S*
Inte konstigt vi jobbar så bra ihop :-)

Så alla andra, se om ni är lika bra som mej och Sanna ;-)

Kramizar


Kommentarer
Postat av: P

Shhh..tog också testen..stämmer bra överens med det du fick...*ler*

2007-06-14 @ 08:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback