Dejta :-)

Måste berätta vad jag fått lära mej av en mycket god vän.....de är hur man ska dejta....och vilka...

Man ska som tjej dejta 5 olika sorters killar, de är:

1. Killen man kan prata med, som man kan öppna sej för och berätta om sina känslor, hur man mår och som alltid finns där för en och lyssnar, den här killen ska vara känslig och lyhörd.

2. Killen som har pengar, som kan bjuda på middag, resor och följa med en ut och handla och betala för allt man köper.

3. Killen som har kontakter, som kan få tag på biljetter till konserter man vill se, teaterpjäser och liknande.

4. Killen man har sex med, han har man rätt och slätt sex med....

5. Bögen, och han fick jag inte kläm på varför man ska ha med, men jag köper de.


Men när jag funderat lite mera på de här, kom jag fram till att jag känner ingen bög, ingen som har pengar som kan tänka sej att betala för allt, och jag känner inte heller nån som har såna kontakter, men jag har nån kille att prata med iallafall.....så jag frågade henne om de var okej att dejta:

Killen som man kan prata med om allt...........och sen 4 st som man kan ha sex med???
Jag menar, de blir ju 5 st de också....

Förstår inte varför jag inte fått nått svar på de.... ;-)

Kommentarer
Postat av: Peter

*skrattar*..lika härlig och på-pricken som vanligt!

2007-03-21 @ 14:45:09
Postat av: Elin

Det låter som en plan tycker jag! Alternativt kan väl bögen som är otillgänglig sexuellt sett bytas mot en go tjejkompis som inte heller är aktuell ur den aspekten:-)

2007-04-02 @ 22:27:13
Postat av: Marie

Ja du Elin.....den här dejting "regeln" kommer från en gemensam bekant åt oss, den härstammar från USA, är du med då? ;-)
...och du förresten, va kul att du kollat igenom min blogg, de gillar jag.
Kram på dej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback