Funderingar...igen...

Tänk ibland önskar jag att jag kunde stänga av hjärnan, bara trycka på en knapp och då slutar den grubbla och fundera. Som ni förstår så har den gått på högvarv nu igen, vet inte vad jag grubblat på egentligen och varför de har varit så många tankar. Och så har jag fått dom förbannade prickarna i ansiktet igen, fattar inte varför, fast jag har mina aningar, jag brukar känna att de bröjar bränna i kinderna när jag sitter vid datorn. Datorn är tydligen det största stressmomentet i mitt liv, så nu ska jag låta bli att sitta här så mycket, de borde ju kunna gå :-)

De är jobbigt att ha så fullt av tankar och funderingar i huvet som gnager och har sej, skulle vilja ha svar på alla funderingar så dom kunde vara ur vägen sen, men så enkelt är ju aldrig livet, och förresten, de är kanske tjusningen med de, vad vet jag? :-)

Har funderat mycket på de här med singelliv och hur de känns att nu vara de, jag har ju nästan aldrig varit singel i hela mitt liv, jag har alltid haft bråttom att träffa nån och sen tyvärr flytta ihop med dom fort som tusan, jag vet egentligen inte hur de är att leva "ensam", och nu gör jag de och de är med kluvna känslor.
Visst, de är jätte skönt att rå sej själv, att kunna göra de man själv vill, men jag tänker erkänna en sak, jag saknar nån i sängen!!!.....nej inte för sex, de går väl alltid att ordna....*S*....nej jag saknar att sova bredvid nån, inte varje natt, inte ens varannan.....men emallanåt....känna värmen av en annan människa, veta att de finns nån där när man vaknar....
Jisses så patetiskt de låter....men så känner jag de.....jag är en närhetstörstande människa....
MEN oroa dej inte Pia.....jag ska inte bli sambo!!...*S*....törs fan de med tanke på vad du hotat med....;-)

Men jag räknar med att min "drömprins" finns där ute nånstans, kan ju inte sluta hoppas på de....
om han sen kommer på en vit springare eller med buss har ingen betydelse....bara han kommer nån gång längre fram i mitt liv :-)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback