Ja de e våren, ja de e våren......

.....som har kommit igen, och med den kärleken.....tralallalalala......
Ja vadårå?....texten går ju så där till den där glada valsen, de är väl inte mitt fel....å sen så är de väl så att när våren kommer så spritter de lite här och där, både i naturen och på hemmaplan.....är de inte så? :-)

Nåja, på den här hemmaplan spritter de väl inte så jätte mycket, de kanske skulle om jag inte så förtvivlat försöker dämpa allt vad sprittande heter, de är lugnast så, för vem sjutton vet vart sånt där sprittande leder....*S*
Fast visst vore de lite mysigt att ha nån att sitta och mysa med framför TVn, gå på promenad med, hålla lite hand och pussas.....fniss.....14 år igen, eller hur var de? :-)
Fast jag gjorde ju inget sånt när jag var 14 år, jag var ju så blyg, jag var ju bara hemligt förälskad jag, så jag borde ju få ta igen de nu eller hur?

Ja strunt samma, jag mår bra av de här vädret iallafall, de är helt underbart, jag brukar inte vara den som så gärna vill ha sommar, men nu ser jag verkligen fram emot varmare väder och ljusare nätter. Jag ser fram emot att jobba då faktiskt, när man inte behöver ha på sej långkalsonger och jacka, och ömsom frysa och ömsom svettas hela natten igenom när man skuttar ut och in i bilen, och ut och in hos dom gamla.
De är skönt att gå mot den här härliga årstiden, man kan inte annat än att må bra :-)

Vårkramar till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback