Min vän har flyttat....

Nu har hon flyttat......min vän som jag skrev om förut, som tagit sej i kragen och ska separera från sin sambo, som jag är så imponerad över.
Igår var jag och hälsade på henne i hennes nya lägenhet, å inte vet jag om jag inbillar mej, men jag tycker hon verkar må bättre redan, men en sak är säker, de märktes på hennes dotter att de här är ett bra beslut, för sist jag träffade henne så var hon överallt, hon nästan klättrade på väggarna, men nu är hon lugnare, inte lugn, men lugnare...så de här är bra för henne, kan inte tro nått annat...

Så nu hoppas jag bara min vän också kommer till ro med sej själv och sitt nya liv, hon verkar behöva göra de i lugn och ro så jag hoppas hon tar sej den tiden, så hon "landar" och kan börja om. Tycker så mycket om henne så jag önskar henne allt gott.....ett lugnt och harmoniskt liv med sina barn.

Många kramar till alla starka kvinnor därute....
ja idag var de bara till kvinnorna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback