Snart så.....

Nu är de bara 2 timmar tills jag ska få dansa igen......japp ikväll ska de bli dansande av och jag ser fram emot de jätte mycket, för nu var de ett tag sen sist, nackdelen med att längta till en dans är att man lätt blir besviken då för att man har så höga förväntningar, de är bättre att inte ha några förväntningar alls för då kan de bara bli bättre.
Men de är klart de blir bra, man får ju inte roligare än man gör sej. :-)
Jag hoppas verkligen några av "mina" danskavaljerer är där, så man får bugga av sej lite, och kramas och mysa, börjar ju få abstinens nu.... ;-)

Och i morgon var de meningen att jag skulle på en fest hos några vänner, hade sett fram emot de jätte mycket, men så dök de upp förhinder så jag kan inte gå.....och jag blev så less...
Ja men de är väl så typiskt, de är ungefär som när jag skulle få åka på ridskola för första gången i mitt liv när jag var liten, dagen innan vi skulle åka fick jag röda hund......samma sak när jag skulle få gå på min första dans, vem tror ni fick mässlingen?......ibland är de verkligen inte meningen att man ska göra vissa saker....
Nåja, jag hoppas att de inte är sista gången dom ordnar en sån här fest, jag kommer iallafall att stå först på anmälningslistan nästa gång....igen... ;-)

Fick precis "order" via telefon att jag ska framför en hälsning till bandet som spelar ikväll, får se hur kaxig jag är ikväll om jag vågar. Ibland är de inga problem alls, men så andra gånger är jag så blyg så de är inte klokt....
jag ska rapportera i vilket tilstånd jag var i ikväll senare nån gång :-)

Nej, de är väl bäst att börja göra sej iordning nu.
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback