Söndag

Ja, så är den här helgen snart över också, dom går fort, men egentligen spelar de ingen roll för mej eftersom jag är ledig många vardagar också :-)
Så vad har jag gjort nu då?

Jo på fredag var vi ju på dans, och jag utförde min order, de gick så bra så, stal mej tom. en liten kram....eller nåja, de var ju snyggingen i orkestern så jag stal mej en STOR kram :-)
De var iallafall hur jäkla kul som helst på dansen, jag dansade alla danser utom en på hela kvällen, så när jag kom hem var jag helt mör, men de känner man minsann inte när man håller på, utan sen kommer de och de är då man undrar varför man envisas med att dansa hela kvällen och varför man absolut måste bugga den sista toksnabba låten, när man skulle kunna göra sej klar för hemfärd....men icke då!!
men va fasen, jag ska ju ha valuta för pengarna såklart, snål som man är...*S*

Och lördagkväll tillbringade jag med Pia framför TVn, vi såg bland annat "Hitta Nemo"....
de var en lördagkväll som heter duga :-)....jordnötter och tecknad film :-)

Och idag har de inte hänt så mycket heller, varit iväg och köpt en massa påskgodis till barna (och mej), och varsitt jätte-ägg till dom.....men jag ska inte fylla äggen med bara godis, tänkte stoppa ner lite annat också....tandborste och tandkräm är väl inte så dumt?  :-)

Nu tror jag att jag ska se vad TVn har att erbjuda ikväll.....
tänkte ju försöka undvika att sitta vid datorn för mycket nu.....

Kramen på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback