Vill man vara fin, får man lida pin...

Ja igår mådde jag inte speciellt bra, efter lördagsnatten, hela söndan gick jag omkring som en urvriden trasa och ville bara gråta, men så kom Sanna hit och sen mådde jag jätte bra :-)

Hon skulle ta lite kort på mej, och då hade hon fått för sej att hon skulle sminka mej, och ansa mina ögonbryn, och ja, jo de gick väl bra, förutom att hon "ansade" bort en halv centimeter av ena ögonbrynet, och skar mej på ögonlocket....men som hon sa, "Vill man vara fin får man lida pin".
Och nu har hon kommit på att hon ska klippa mej lite och slinga mitt hår....harkel....kan säga att jag känner mej aningens liiiite osäker på just de där med klippningen.... ;-)
Vassa redskap, Sanna och mitt hår vet jag inte om de är den bästa kombinationen... ;-)

Men korten vart hur suveränt fina som helst, jag fick en chock för jag trodde inte att jag kunde se så bra ut, jag var faktiskt snygg, vacker...ja, kolla vad jag säger om mej själv :-)

Så, Sanna, Tack för igår....du räddade min dag...
och vilken jädrans suverän fotograf du är :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: sannapanna

hahahahaha japp jäkla miss med ditt ögonbryn ju sorry sorry TUR att de kommer att växa fram hår igen(får vi hoppas)
jag lovar jag kommer att klippa allt hår bara lite jöö.
kram på dej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback