Äntligen!!!!!

ja nu har de äntligen hänt, de var en stor dag i mitt liv igår, eller snarare stor natt eftersom de utspelade sej på natten.......ja nu blir ni allt lite nyfikna va?...vad jag håller på med på nätterna som kan vara så spännande....
Nej, jag har redan 2 barn så de kan inte ha nått med oskulden att göra..... ;-)

Iallafall så började de med att jag och Pia bestämde oss för att åka på dans, de var premiär på ett sommardansställe.....äh....vi hoppar över de ovesäntliga......som inte stavas så där iallafall...*S*...men iallafall så var de kul på dansen, fast för mycket folk för min smak....
De kostade bara 40kr om man löste in sej före kl 21.30, och igår såg jag beviset på va mycket snåla människor de finns......billigt inträde, gratis fika och korv.....och massor med folk.....vore kul om alla hade kunnat dansa också...
Nu är inte jag så himla petig och kaxig så jag tycker att dom som inte kan dansa ska hålla sej hemma....men jag tycker att dom som är fulla och envisas med att dansa åt fel håll kanske ska fundera på en annan sysselsättning, Sumobrottning kanske... ;-)

Nåja, de var helt okej ändå.....men de var inte de som var de häftiga igår, utan de var när vi åkte hem, för när vi åkt en bit var de poliskontroll och JAG BLEV STOPPAD!!!!!!!......
ÄNTLIGEN!!!!......
Jag har haft körkort i 21 år.....eller var de 15.....eller 10????....nej de är 21 år.....suck.....och de här var första gången jag blivit stoppad av polisen......och de var nykterhetskontroll så jag fick blåsa också......ÄNTLIGEN!!!!

Hur de gick??
Körkortet var okej.....konstigt att han såg att de var jag.....de var just ingenting som är sej likt tycker jag....*S*
och blåsningen?......gick som en dans.....borde ju klara av den biten, nykterist som man är :-)

De är nog som Pia sa, de här kommer jag att minnas länge :-)
Kramelikram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback