Bästa sättet att få saker gjorda.....

...är att berätta för folk att man tänker göra de, då har man ju liksom ett litet tvång på sej att göra de....så vad är de då jag funderar på att göra?

Jo jag funderar på att ta lilla bilen och åka iväg till en "Gör-de-själv-hall och städa ur den lite, för jag tror inte den skulle dö av de, snarare skulle den dra mindre bensin om jag dammsugade ur allt grus som samlats, jag menar, den skulle ju minska i vikt betydligt då :-)

Sen ska jag plantera lite frön som jag köpt i dag, de var lite blandade slingerblommor som ska göra sej bra på tex balkonger stod de, så varför inte göra min balkong lite blommig och fin, får väl se hur jag klarar de med mina fingrar som inte ens är lite ljusgröna, men vem vet, jag kanske har tur :-)

Ja just ja, sen har jag lite tavlor som jag skulle ha satt upp, både i dotterns och sonens rum, finns ju tid till de idag.

Så, nu har jag skrivit upp 3 saker som jag skulle ha gjort idag, så får vi väl se om jag skött mej och gjort de till nästa gång jag skriver......så de kanske dröjer en vecka tills jag vågar skriva igen.... ;-)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback