Farfar.....

Ja, de börjar bli tjatigt de här, men de är så skönt att få skriva av sej lite, idag har ju livet varit lite struligt, ingen bil för den lånade barnas pappa igår, och så har jag barnen hos mej och dom vill inte åka på sjukhuset, och jag tänker inte tvinga dom, så idag har jag inte varit ner till farfar nått, iallafall inte än.

Men jag ringde ner och prata med en sjuksköterska som berättade att farfar vägrar ta emot både vätska och medicin nu, han bara kniper ihop munnen när dom försöker ge han nått, så då återkommer ju mina funderingar om att han inte vill mera, att han inte orkar ha de så här längre.

Och fast de är min farfar, eller kanske just därför, så unnar jag honom vila nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback