Galning???

Var på dans igår och i förrgår...ja jag är tokig jag vet de, men jag kan tala om att jag är inte ensam, de var många på dansen som var ute både torsdag och fredag.....så de så!!!  :-)

Egentligen är de min barnvecka, men jag flirtade och förhandlade och flirtade lite till så barna fick sova hos deras pappa, eller allvarligt talat, jag behövde inte böna och be så mycket, de gick bra.....japp, dom har en toppenpappa...
vadå han läser min blogg??....ja visst, men jag skulle ha skrivit de ändå :-)

I natt när jag kom hem från dansen skulle jag sätta mej och skriva blogg, är inte de tokigt så säg??.... jag menar, sätta sej och blogga mitt i natten när man borde sova?? Men så långt kom jag aldrig, jag startade upp min MSN och sen blev jag sittande och surra med en kille jag pratat med ett bra tag....han hade kommit hem från krogen...
Vi har surrat mycket och skämtat om att han ska bjuda på glass nån dag......han är inte så hemma på att baka..*S*
...så sa han i natt att jag kunde komma och äta lite glass och dricka te.....och varför inte?...jag åkte iväg....
Vänta lite!!.....jag tyckte jag hörde nått......sssch......jo där var de igen....tyckte jag hörde nån sa GALNING!!!

Men de var jätte trevligt, jag har aldrig träffat han förut, men vi satt och surra några timmar och åt glass och drack te....himla mysig kille....
Vänta!!....nu hör jag nått igen...??
Blivande pojkvän??
Näe, absolut inte!!....
kan ju bara nämna en sak......han har ALDRIG satt sin fot på en dansbana, medan han däremot åker på en massa fotbollsmatcher i Stockholm!!!!
Jag menar.....behöver jag säga mer???.....*S*

Kramis :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback