Karlar....och sex....eller kanske brist på sex??

Kan nån förklara för mej hur karlar egentligen fungerar?
Jag har lite svårt att förstå hur dom tänker, och OM dom överhuvudtaget tänker ibland.....

Visst låter de som om jag drar alla karlar över en kam nu, och kan jag inte få göra de en liten stund, bara för skojs skull, för då kanske jag får se på kommentarerna om de är några karlar som läser min blogg överhuvudtaget..*S*
Förlåt, jag vet att de finns några som läser och de är jag glad för, och vad de gäller att ta åt sej av de jag tänker skriva så får ni göra som ni vill, och som de känns bäst... ;-)

Nåja, de jag tänkte berätta nu är egentligen ganska komiskt, för de får en att fundera på om de stämmer dom här uttrycken "att inte alla hästarna är hemma", "att inte ha alla bestick i lådan", "att hissen inte går ända upp".

Iallafall så har jag en sida på internet, de är en sk kontaktsida, och jag gör tydligt klart för alla att jag söker nya VÄNNER, manliga och kvinnliga, inte en ny karl, varken för samboskap eller gymnastiska övningar, men lik förbannat så envisas vissa med att komma med de mest fantastiska erbjudanden, ni kan aldrig ana vilka fantasier man får ta del av......saker man inte ens trodde var möjliga att genomföra...*S*
Nej, jag tänker inte beskriva dom här, för då blir de helt plötsligt en sexblogg....*S*

De mest fantastiska, om man nu kan kalla de det, var förra veckan när de kom ett meddelande, från en gift man som skrivit till mej EN gång tidigare, och nu kan jag säga att han börjar verka "lite" desperat, för han frågade om jag kunde tänka mej att träffa han och ha sex, MOT BETALNING!!!!
Ja vad svara man???
Jag har inte svarat alls, men jag kanske skulle säga som en kompis till mej sa, "Dom pengarna har du inte att du har råd med de".

Ja vad säger ni grabbar???
Nån spontan kommentar?? ;-)
Ja ni tjejer också för den delen :-)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varje människa ska bedömas individuellt, och den här snubben måste ha sin egen historia till varför hans gränser är så yviga, man kan bara spekulera i vad som gjort honom sådan. Kanske va lite full när han skrev till dig..
/B

2007-05-07 @ 23:29:06
Postat av: kvigan

jodå känner igen de råkade ut för samma sak å jag blev helt vansinnigt arg ujja kunde inte sova efteråt å då är de illa.
men jo när nåt sätter till så försvinner vettet på vissa karlar,,tänker med fel....just de
jo hoppas de va härligt på dansgalan
Tjing*S*

2007-05-08 @ 00:08:43
Postat av: sanna panna

men va faaaan de vet du väl?? DU sitter ju på en miljon.......helvete va rik man kunde vart hahahahahahahaha............

Postat av: P

Som karl då (tar inte åt mig mer än nödvändigt *ler*) så blir ju min spontana kommentar,
Det är 2000 W lysande desperation!
Sedan om det är brist på sex eller närhet vet jag inte....

2007-05-09 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback