Nästan allt....

....blev gjort....
ja vadå, 2 av 3 saker är väl inte fy skam, de är ju drygt 66%, mer än hälften :-)

Jag åkte och dammsugade ur bilen allt grus och så försökte jag få bort så mycket hundhår som de var möjligt, hundhår som ingick i priset av bilen när jag köpte den, sen såg jag att de fanns ju en högtryckstvätt inne i Gör-de-själv-hallen, så jag kunde ju inte låta bli att leka lite med den......och eftersom de var så kul så kilade jag in på macken och köpte en tvättsvamp också......och tvättade bilen så jag fick leka lite mera med högtryckstvätten :-)
Säkert ett onödigt jobb eftersom jag ska ut och köra på grusvägar på fredag, men den var himla fin nu iallafall...*S*

Sen planterade jag faktiskt fröna, så nu får vi se om de blir några blommor som slingrar sej på min balkong i sommar, jag har en vision av hur de kommer att se ut......men, men.....vi får väl se vad de blir av de :-)

Sov-gott-kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra jobbat! Fast det heter så frön...
/Viktigpetter

2007-05-10 @ 21:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback