Roliga, och kluriga frågor :-)

1. Vad är total lycka för dig?
-De är så många saker....mina barn, när dom är glada och mår bra, att själv må så där oförskämt bra, när alla problem inte känns så stora......och när jag dansar :-)


2. Vad förvånar dig mest med ditt vuxna liv?
-Att de faktiskt inte är så hemskt att bli äldre, att jag inte vill vara 20 år igen......39 är alldeles perfekt!


3. Mitt liv skulle bli lättare om?
-Jag kunde lägga mycket bakom mej och slippa tänka på de mera, som alla skulder jag har efter konkursen.


4. Min hemliga last?
-Ja, hemlig och hemlig.....gillar godis i de flesta former :-)


5. Vad i ditt utseende är du mest nöjd med?
-Det här är en sak som kommit med åldern......jag är faktiskt nöjd med det mesta.....


6. Oanad talang?
-ja de beror på vad man menar med oanad, om det är oanad för mej själv, eller oanad för andra?... En oanad talang för mej själv är att jag är en bra mamma, eftersom jag inte skulle ha några barn tills för 8 år sen :-)


7. Världens viktigaste fråga just  nu?
-Miljön.....vi håller ju på att utplåna oss själva.


8. När drar du en vit lögn?
-För att slippa såra nån


9. Vilket va ditt första jobb?
-Sommarjobb så  var de hos Brännholm i Borgvattnet, och då gjorde jag allt möjligt, tex var på affärn, städade och var på Spökprästgården (nej jag jobbade inte extra som spöke, även om jag säkert passat som de)


10.Vad är de bästa som kan köpas för pengar?
-Gud vilka svåra frågor!!!!....ja jag håller ju med Sanna om mat.....men annars då....jo de är klart, ett inträde till en bra dans :-)


11. Vilken egenskap är du mest nöjd med hos dig själv?
-Jag tycker jag har lätt att lära känna nya människor.


12. Mitt bästa köp?
-Min cykel :-)


13. Vilken pryl kan du inte vara utan?
-Mobilen


14.Vad bjuder du på om du får oväntat besök?
-Kaffe, om de är en kaffemänniska, men helst te eftersom jag dricker de själv :-)


15. Vad får dej att inte vilja stiga upp ur sängen?
-När de är kallt utanför täcket.


16. Vad är du mest stolt över i sitt liv?
-Mina barn såklart :-)


17. Vilka vill du ska svara på dessa frågor mer än du?
-Jag är glad om nån svarar alls :-)

Kommentarer
Postat av: sanna panna

bra gumman bra svar oanad talang va ju givetvis
din OANADE kram på dej :-p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback