Snart är de äntligen måndagmorgon!!!

Ja, som jag längtar till måndagmorgon.....tror att de är en del som undrar om jag är galen, för de är ju då "allvaret" börjar igen för de flesta.....japp, för de flesta, men inte för mej.....för på måndagmorgon kl 7 har jag jobbat klart för den här omgången och kan se fram emot 9 dagars ledighet :-)

Och den här helgen känns tung, har inte kommit in i nattrytmen känner jag, iallafall inte i fredagsnatt, eftersom jag aldrig fick chansen att sova länge på fredagmorgon, var på lite information om sonens skolstart, och sen hann jag inte vila på dan, barnkalas 10 mil härifrån. Men, men vad gör man inte för sina barn.

De går bra att hålla sej vaken så länge man har nått att göra, men får man chansen att sitta ner en stund så slänger sej tröttheten över en, och de brukar vara allra värst på morgonsidan. Fast nu går de lite bättre när de börjar ljusna så tidigt, man blir lite piggare iallafall :-)

Berättade för en kompis vad som hände mej i morse, och han sa bara nått i stil med "Du är inte klok, typiskt dej att göra nått sånt".
Vad jag gjort??
Jag satt på kontoret på jobbet och tänkte läsa lite i tidningen, men kände mej lite trött, så jag la ner huvet på skrivbordet.......sen vaknade jag en kvart senare och var öm i pannan.....kollade i spegeln.....SNYGGT!!.....alldeles röd panna med knottrigt mönster efter en almanacka!!!
Tack gode gud att jag inte somnat i tidningen, då hade jag kunnat läsa "dagens ros" i min spegelbild.

Kram på er :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

*asg*, de va en rolig historia, nästan i klass med när min (något överförfriskade) arbetskamrat i helgen prompt skulle betala hamburgaren på burger king, med kortet till hans hotellrum,...*S*
/petter

2007-05-13 @ 21:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback