Vår???

Nej våren verkar ha hakat upp sej.....höll på att få en liten chock när jag ringde till Pia i morse, hon lät så konstig när hon svara så jag fråga vad hon gjorde......HON HÖLL PÅ ATT SKOTTA FRAM BILEN UNDER SNÖN!!!
Ska de föreställa vår de???
Och i morgon kväll är de premiär på ett sommardansställe, en loge utan nån som helst värme förutom den värme som vi dansare alstrar, så jag hoppas verkligen att de blir mycket folk, och att alla dansar  :-)
Får väl köra med lager på lager kläder i morgon.

Kommer ihåg en midsommar för en massa år sen, jag och en gammal klasskompis, Micke, åkte på dans och de var både kallt och regnade, så jag hade mycket kläder på mej. När dansen började hade jag på mej t-shirt, en jacka och ovanpå de regnjacka, ja och så byxor såklart, men dom är ovesäntliga i de här sammanhanget....
När jag dansat en dans tog jag av regnjackan, sen efter några danser till tog jag av den andra jackan, då kom Micke fram till mej och sa:
-Tar du av mera kläder så åker vi hem!!!!
och de bästa av allt, han såg lite arg ut, på skämt såklart, men killen jag precis skulle dansa med fick ett märkligt uttryck i ansiktet......trodde nog vi var gifta eller nått....*S*

Idag blir de lite brrrr-iga kramar till er från mej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback