Vardag igen

Ja nu ska väl allt återgå till det normala, för jag ska börja jobba i natt igen efter mina 9 nätter ledigt, och jag tycker faktiskt att de ska bli ganska skönt, har varit så mycket på sista tiden så de blir rena avkopplingen för hjärnan att jobba igen.
Fast i natt är första natten jag jobbar sedan dom dog, dom 2 jag skrev om tidigare, så de är en annorlunda natt, och de kommer att kännas konstigt att bara åka förbi där dom bodde och inte svänga in och titta till dom.

Pratade med barnens pappa för en stund sen, de var en massa datum vi båda ska ha koll på, de var utvecklingssamtal med dottern och hennes fröken, de var första träffen inför fotbollsskolan, också för dottern, och så var de ett gäng tider för sonen också, han ska ju börja förskoleklass till hösten så han ska ju hälsa på sina nya fröknar och kolla på skolan, och då ska vi glada och förvirrade föräldrar med också :-)

Jag retades lite med exet när han sa att de var mycket nu att hålla reda på, för han har 2 små till så om några år är de dagis, skola, fritids, fotboll, dans och annat lattjo att hålla reda på åt 4 st!!!!!
Jag är glad och nöjd över att ha 2, de kan bli körigt nog de, för jag har ju lite egna saker också. :-)

Nu vill jag lära mej Lindy Hop, så om jag har möjlighet....och en villig karl.....så ska jag göra de, för dansa de måste jag, på ett eller annat sätt. :-)

Apropå dansa, nu drar sommardanserna igång, till helgen är de 2 bra danser, och jag ska såklart på båda, om inget oförutsätt händer, ja varfasen ska jag annars hiita en villig karl????.....ja villig till att lära sej dansa Lindy Hop menar jag såklart ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja lycka till med jakten på villiga karlar, o dansa åt mig också, för jag missar alla danser 2v framåt:(
/B

2007-05-02 @ 23:54:29
Postat av: Peter

Hur går då Lindy-hop till? :-)

2007-05-03 @ 11:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback