Vingla hem i natten.....

Kom på en sak....
Igår när jag kom hem från dansen så var jag ganska trött i benen, hade ju dansat 2 kvällar i rad, och nästan hela kvällarna dessutom, så jag kände att jag vinglade till.

Då kom jag att tänka på att de finns olika sätt att komma hemvinglande på en fredagnatt, en del kommer hemvinglande med en ölburk i handen, tom eller full, det kan variera....

Andra kommer hemvinglande med ett fruntimmer eller en karl i handen, full eller inte kan variera, och ny eller samma gamla kan också variera....

och jag kom hemvinglande med en nyinköpt cocacola i ena handen och en massa choklad i andra handen....
ska de va så??....va??.....är de de bästa jag kan klara av??....*S*

kram från en som inte våren bankat i huvet....än..... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback