Halloweenkväll

Jag måste ju visa vad vi hade för oss på Halloween, vi var på utflykt först på dan, foton finns i annat inlägg, sedan på kvällen så skulle vi äta middag och ha lite Halloween-mys, om man kan kalla de mys när de har med skräck att göra...*S*

Först hade vi tänkt äta Tacos, men Emma ville fixa hela middan så varför inte, sånt säger man absolut inte nej till, så medan hon fixade maten så dukade vi andra och Linnea målade mina barn i ansiktet. Japp, ska de va så ska de :-)

image177

image178


Daniel fick sej också en omgång med lite målning...

image179

Gissa vem som fick skrubba färg på kvällen!!....*S*


Till middag serverades det pizza...mums..

image181


Till efterrätt blev de glass med chokladsås (i vissa fall lakritssås) i apelsinskal.
...mera mums....

image182


Och som avlsutning fixade kocken med sin assistent....

image183


Marshmallowsspöken......sött, sliskigt och supergott! :-)

image184

De här var mitt första riktiga Halloweenfirande, och efter de här gör jag gärna om de igen nästa år.

Tack Emma för jätte god middag och Tack Linnea för att du hjälpte mina barn med deras
högsta önskan inför den här dan, att få måla sina ansikten hemska, Ni är bara så BÄST!!!

image185

Kram

Kommentarer
Postat av: Peter

Helt underbart att se dina bloggar och att du är lycklig, det känns och märks i dina inlägg *ler*
Du är värd varje sekund!
Kram

Postat av: emadeleine

Pappa va ju helt klart snyggast! Slår ut alla konkurenter. HAn borde gå sådär jämt ist. för kepsar och grejer. De här mönstret är mkt mer personligt! XD

2007-11-14 @ 10:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback