Jaja, tjat, tjat...*S*

Vilka vänner man har, man hinner knappt andas ut från förra bloggen så "gnäller" dom (vissa) att man bloggar för sällan.....bara för att inte jag har några nyfödda kissungar, eller gamla traktorer att skriva om....vissa dar händer de ju knappt nått i mitt liv...*S*
Och inte är de nån idé att ta med kameran på jobbet heller och ta fina naturbilder, DE ÄR JU KOLSVART UTE!!! Fast nu överdrev jag liiite, de har blivit så mycket ljusare och finare sen snön kom....men de gör sej inte så bra på kort ändå nattetid.

Och inte håller jag på men nån större renovering i mitt hem heller, faktiskt inte ens nån mindre, jag bara ÄR just nu, fast just nu ÄR jag bara i Dalarna :-)
De blev en liten oförutsedd resa den här gången, tur de inte är så långt...*S*

Jag kan ju förstås berätta att vi var på utvecklingssamtal med sonen, barnens pappa och jag, men de skulle bara låta som skryt tänkte jag så jag har hållit tyst. Hans fröken skröt upp han så de var inte klokt, hon sa att hon funderat innan vi kom vad hon skulle säga, för egentligen hade vi inte så mycket att prata om, för de vara bara positiva saker.....de var så pass att MammaMarie satt där och svällde av stolthet och fick tårar i ögonen, jobbigt sånt där...*S*

Ja de var väl ungefär de intressanta som hänt sen sist, tror jag....så jag ber att få återkomma om några dagar igen. Ska se om jag får nått att skriva om i helgen, har ju den här fantastiska jobbarhelgen att se fram emot....men vet ni vad de bästa med den är??....jo de är att när jag går av på måndagmorgon kl 7, då är jag ledig 9 nätter!!! :-)
Ja sämre kan man ha de :-)

Och från mej till er alla önskar jag en ritkigt God J....nä vänta nu....inte riktigt än va??!!
Kram på er :-)

Kommentarer
Postat av: sanna panna

ska du flytta te DAAALAAAARNAAA...elle ofta åka poff ner rabiat eller nått hahahahaha....
å sen då när du e ledig åker du ner igen o igen hahahahaha...****retas as mkt nu ska du veta**
Skit i bloggen res istället man blir som ny kram

Postat av: sanna panna

amen hallå Bishop aaaarms.....vimmel svimmel
bröna häll ju på å ramla ur...
**skrattar* du e för härlig du...
finstassen ......haha

2007-11-16 @ 10:57:35
URL: http://raskan99.blogg.se
Postat av: Nannis

Ja du e la go du Marie, var tvungen kika på vimmelbildera, du var så fiiin så ju *hihi*
Trevlig helg och kraaaaaaamis!

2007-11-16 @ 15:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback