Längesen nu.....

Så där ja, nu har man jobbat sin första natt på ett tag. Den första natten är den jobbigaste tycker jag, man har inte kommit in i jobbet, man måste uppdatera sej för inom mitt jobb kan massor ha hänt under de 9 nätter man har varit ledigt.

I natt jobbade vi 2 stycken, de är skönt dom gångerna vi är 2 med tanke på att jag jobbar större delen ensam, natten går lite fortare när man har nån att surra med, eller inte bara lite fortare.... Tyvärr är de alldeles för sällan jag har sällskap.

Jag ska egentligen jobba i natt också, men jag har bytt med en av grabbarna så han tar mitt pass i natt och jag hans i morgon, för ikväll SKA JAG PÅ DANS!!
De är tur man har schyssta arbetskamrater eftersom de här var ett infall som heter duga, lyckades övertala Pia om att vi kanske skulle åka ner, sen var de till att ordna alla praktiska saker lite snabbt och nu är de klart, vi åker :-)

Jo ni, nu var de längesen, men ikväll ska vi åka till Vemdalsskalet på Dansbandsforum, de är en tillställning som dom har 2 ggr per år, de är egentligen för dansarrangörer för att dom ska få komma, träffas och knyta nya kontakter, både med varann och dansband, så de är många nya band som spelar i helgen, men ikväll är de dom "gamla rävarna" som spelar och mina 3 favoriter,
Zlips, Perikles och Jannez!!!!

De brukar bli hur mycket folk som helst på de här forumet under helgen, men vi åker bara ikväll, de är bästa danskvällen, sen brukar de kunna bli lite väl stökigt för min smak.....undrar om jag börjar bli gammal??...*S*

Gammal möjligtvis, men inte feg.....
kolla här bara....

image186

Ja så här kan man se ut om man heter Marie och är på dans....*S*
Jag buggar på bilden men kavaljeren har jag klippt bort, vet inte om han skulle uppskatta att synas på bild på nätet tillsammans med "GalnaMarie"...*S*
Men jag lovar att vi hade kul :-)

Undras om man ska ta en titt i garderoben och se om de hunnit bli spindelnät på danskläderna...*S*
Kram


Kommentarer
Postat av: Jannike

NUUU känner jag igen dig!!

Kram från en före detta Stugu-bo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback