Promenadfoton igen :-)

Nu har mina barn flyttat hem till pappsen igen, ja iallafall för 12 dagar, sen kommer dom tillbaka hit igen. Och som vanligt blir de väldigt tyst och tomt här hemma, men nu går jag ju in i min jobbarperiod igen så de är jobba, sova och äta som gäller...*S*

Idag har jag varit på 2 möten, först ett med min chef, eller vad man ska kalla henne, är inte lätt att veta i den här organisationen vem som är vad, och de sa jag till henne, jag har inte mycket koll alls på vem som gör vad och vem man ska kontakta när de gäller vissa saker....men de är kanske så de ska vara?.....
Och de andra mötet var med hela personalen.

Iallafall så själva mötena tänker jag inte ta upp här, de första var bara ett litet "Lära-känna-varann-möte" eftersom hon nyss börjat på de här jobbet, och de var faktiskt ett bra möte, jag la fram lite önskemål och så, saker som jag tycker inte är så bra på min arbetsplats.

De andra mötet var för hela arbetsgruppen, både dag- och nattpersonal, och där var de mera strul, men som tur är så står man som "nattis" utanför mycket av de värsta tjorvet, de är därför jag trivs med att jobba natt. :-)

Jag hade kameran i jackfickan idag också så jag var bara tvungen att fota lite på väg till mötena.......tog några kort vid bäcken där barna var och lekte i somras....

image204

image205


image206


På väg till mötet:

image207


På väg hem, 3 timmar senare:

image208

Ser att jag inte ändrat till vintertid på kameran....


Och så till sist vill jag be om ursäkt till alla människor som bor här i området, för att jag mer och mer kommer att förvandlas till en fönstertittare nu framöver, och de kommer inte att upphöra förrän runt 20:e Knut.....
Precis.....jag kan inte låte bli att titta på alla adventsstjärnor, adventsljusstakar, gardiner, ljusslingor och allt annat som börjar pryda fönster, dörrar, balkonger och altaner.....jag kan bara inte låta bli....de är så fint och så stämningsfullt...Jag blir så glad av allt de vackra....och jag måste säga att jag är glad att snön kommit och jag hoppas den stannar nu, för den ger ju ännu mera härlig stämning.

Kram från fönstertittar'n :-)

Kommentarer
Postat av: Nannis

Ska hålla utkik om du smyger runt mina knutar, med kameran och allt *s* Jag visst är det mysigt när stakarna plockas fram.. i fönstren.. och pynt.. och sånt *s* Ha det gott! =o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback