Torsdagförmiddag...

...och i natt har vi sovit gott allihopa, och Amanda är ännu mycket bättre....fattar inte vad de där var, men man ska väl inte veta allt, fast man vill tro att man är den allvetande Mamman :-)

Så vad gjorde vi igår, bidde de nån promenad?
Ja de bidde ju de, vi gick ut och frös våra rumpor av oss en stund, fattar inte att man fryser som en tok när de är +2 grader nu, men när de är vinter så tycker man de är värmebölja när de är "bara" 10 grader kallt.....fast de är klart, då är man ju van.
Vi var nere på bryggan en sväng och tog lite kort...blir ni förvånade??..*S*...sen tog vi en kort promenad, sen tyckte vi att vi varit ute länge nog så vi gick in och spelade Yatzy istället.

Idag blir de absolut en längre stund ute för nu är de 8 grader varmt!!!!
Och de här ska föreställa 1 november, kan knappt tro de är sant...

Och de innebär också att de snart är bara 1 månad kvar tills de är första advent.....och vet ni en sak....jag längtar tills dess, att få ta fram advenstljusstakar och stjärnor, och sen byta till andra gardiner...
Och jag ser fram emot julen också!!!.....och ni som läst hela bloggen och ni som varit med i mitt liv ett tag vet att de var några år sen jag gjorde de.
I fjol erbjöd jag ju mej tom frivilligt att jobba på julafton....men den blev bättre än jag hoppats....Tack Becca för att du räddade den julen för mej :-)

I år jobbar jag också julafton, för de står så på mitt schema, men i år är de ju natt så jag hinner fira jul innan jobbet, och jag kommer att ha barna hos mej då. :-)
I år blir de en bra jul!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Becca

Varsågod...=).. Kram

2007-11-01 @ 17:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback