Uppdatering...

Ja vad har nu hänt sen sist då??

Jo i torsdags så åkte vi iväg till Vemdalen på Dansbandsforum, de var verkligen jätte kul, och från början av kvällen gick de jätte bra att dansa, men ju senare de blev desto stökigare blev de.
Jag har inget emot folk som dricker, men de är kul om alla på dansgolvet försöker dansa åt samma håll och INTE försöker banka ut njurarna på en när de kör nån hemmgjord variant av bugg eller vad de ska föreställa. Jag uppskattar också jätte mycket om folk ville lämna sina ölglas INNAN dom börjar dansa, är lite jobbigt när man "träffar" på dom och man känner ljummen öl rinna ner över ryggen.....
Jo förresten, jag HAR nått emot folk som dricker!!!!!......i dom sammanhangen...*S*

När vi skulle åka hem mot stan igen hade de kommit lite snö....typ 2 dm!!!....jag är oändligt tacksam att jag slapp köra kan jag säga :-)

Fredagen tillbringade jag och Pia i soffan, vi kollade på video, först nått med Robert Gustafsson, men massa klipp från alla möjliga tillställningar där han varit med, och så kollade vi på "Råttatouille".....jösses va vi skratta. Mina barn hade sett den på bio, men dom lät inte alls lika imponerade som jag var....*S*
Sedan var de en jobbarnatt för mej.

lördagen åkte jag och Pia ner på stan och fikade, den omtalade fikabuffén, vi hade sällskap av Gunilla och Christer, de var jätte trevligt, och lockade till några ordentliga skratt, och då snackar vi ordentliga...*S*...tanten vid bordet bredvid höll tom för örat....en del har ingen humor... :-)
På kvällen gick jag och Pia på Bishop Arms och åt en god middag.....som om man var så jätte hungrig sedan man avnjutit en ordentlig fikabuffé :-)
Senare dök Gunilla med väninnor upp, och då blev de ännu mera skratt.... ja ni skulle bara höra :-)

Och idag söndag har Pia åkt hem igen, jag försökte tom bli av med henne lite tidigare än vad som var meningen, hon skulle åka bussen kvart över 3, men jag lämnade henne vid busstationen strax före 2......jag fattar inte varför hon gnällde, hon trodde också klockan var mer, fast de kan ju ha berott på att klockan i min bil fortfarande går på sommartid...*S*
Nåja, jag lämnade henne, men hon ringde upp mej efter några minuter när hon insett misstaget så de var bara att vända bilen och åka ner och vara den goda vän man är, och hålla henne sällskap en timme....va gör man inte :-)

Och nu sitter jag här.....lägenheten är tyst igen....och jag är ensam.

Har jag förresten sagt att jag längtar till advent??
Jo för de gör jag, vill sätta upp mina nybegagnade gardiner, har faktiskt köpt julgardiner på Tradera, till 4 fönster, 50 kr + frakt, och så köpte jag till 2 fönster till nere på Kupan, dom gav jag 35 kr för, är de inte bra så säg :-)
Och idag var jag och Pia in på Rusta och där hade dom plockat fram alla julsaker, och jag kände köpbehovet komma krypande, men min plånbok fnissade bara lite lätt, så jag köpte  2 rullar julpapper.
Men de kommer väl en lön nån gång :-)

Nu ska jag Betapeta lite.
Kram på er :-)

Kommentarer
Postat av: Nickan

Tack för titten på min sida! Sista relations sidan jag var in på var http://www.terapisnack.com/relationer-kaerleksbekymmer/1599-dumpad.html
Har mycket funderingar på hur människor fungerar ihop och hur man behandlar varandra både privat och i arbetslivet! Mvh Nickan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback