Biljard

...de kan vara en kul sport, iallafall om man vinner.....jaja, de kan vara kul ändå, men visst är de roligast att vinna...*S*
Iallafall så tog vi en biljardturnering förra helgen, Vansbro-Cup :-)

Och vinnare blev...??....ja vem blev de egentligen?....vi var så hungriga att vi gav upp efter att alla spelat mot alla.... nu var ju inte alla så jätte många men ändå...en match kan ju dra ut på tiden hur länge som helst om man envisas med att skjuta ner den vita bollen.....för se de ska man inte göra, då får man som straff plocka upp en av sina egna bollar som man på nått mirakulöst sätt fått i en gång....

Ja som sagt en intressant sport...

Några bildbevis kommer här, men eftersom de flesta som var med på turneringen var så blyga så är de bara en som är med på bild och visar sitt ansikte..... ;-)

image143
Ja man får använda den där grunkan när man inte når, eller vill lägga sej raklång på bordet...


image144
Koncentration.....


image145

Nix, han fick inte följa med hem på middag ;-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej! Visst är det enkelt att säga tack,tycker man i allafall.Men den här damen var väl inte uppfostrad så.Eller såg sig som mer än henne.
Du får ha det så trevligt på jobbet,min make ska också jobba hela helgen så jag blir ensam med grabbarna,de underhåller inte mig så jag blir ensam.
Mvh Anna-Carin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback