Förvirrad??...näe, inte jag iallafall...

De här är historien om ett duschdraperi, eller mest om saknaden av ett.

Jag och mina barn nu huserat själva i den här lägenheten sedan årsskiftet, och under den tiden har vi inte haft något duschdraperi i badrummet, och egentligen är de inget större problem eftersom vi inte behöver duscha där i badkaret och skvätta ner hela badrummet för vi har en toalett till och där finns dusch och draperi.

Nåja, jag fick mej ett duschdraperi för ganska längesen av min mamma, och för nästan lika längesen så köpte jag ringar till de, hittade ingen stång då, men så för några veckor sen hittade jag en tillräckligt lång stång som jag köpte.

Nu har stången stått i hallen och väntat på att jag skulle få lust att sätta upp den, och idag dök den upp.....lusten...så nu sitter stången på plats, men då uppstod ett nytt litet problem..... Var i hela fridens dagar gjorde jag av draperiet och ringarna??
Jag vet att jag lagt de på ett bra ställe, eller jag är ganska säker på att jag lagt de på två bra ställen....och de underlättar ju inte ett dugg.....

Trodde faktiskt jag varit så smart att jag lagt grejerna i städskåpet, för de tycker jag skulle vara lite logiskt, men nu är de mej vi pratar om.....men vänta nu......NU kom jag på var draperiet är....*S*
De ligger på översta hyllan i badrummet......*ASG*.....där kan man snacka om logiskt.....

Så nu är de bara ringarna kvar......ska nog leta igenom städskåpet en gång till...

Kram från en förvirrad Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback