Helg...

ja nu är den här helgen snart slut, och vad har hänt då?

Jo, på fredag var de en superbra dans, en liten dansgala, här i stan, de var 3 band som spelade varav 2 är mina favoriter, Jannez och perikles, de var jätte mycket folk och hur jäkla kul som helst......sa dom som var där.....för jag jobbade :-(

Sen på lördag var de bjudningsbal i en by utanför stan, med middag och dans. De var en jätte god gryta med mycket mums i och hela tillställningen var jätte kul, och bandet som spelade igår kväll, Zlips, är också favoriter, och mycket folk var de......sa dom som var där.....för jag jobbade..:-(

Så vad händer ikväll då?.....
Ja men visst, jag jobbar....men nu är de sista natten innan långledighet igen...och imorgon kommer barna, och jag längtar så mycket efter dom.....får se om jag känner samma sak när kalabaliken bryter ut här och dom slåss...*S*

Jo just ja, jag måste säga Tack!
Tack för den fina, men korta sången...Tack för de goda hembakta muffinsarna, heter de så när de är flera muffins??.. men vadå flera förresten, jag tog ju bara en.....Tack för muffinsen....låter inte heller klokt....nåja, Tack iallafall....och Tack för de trevliga sällskapet....
men golf kommer jag aldrig att börja spela.....och skulle jag mot förmodan göra de så kommer jag aldrig att erkänna de...*S*
Nu kommer de att låta jätte smörigt, och de är de kanske också, men ärligt menat.....jag är så glad att ni finns, för ni gör verkligen mina ensamma jobbarnätter mycket ljusare....och de är så skönt att höra att de finns dom som är lika knäppa (om inte knäppare) som jag.. ;-)

Storkramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback