Jonas Gardell

Glömde en sak....

Igår satt de en man bredvid mej.....nej inte min man, utan en på andra sidan om mej....och han applåderade inte en enda gång, inte EN enda gång, inte ens när de var slut och alla andra stod upp och applåderade.....visst han stod upp, men inte en enda liten klapp.....han satt mest med armarna i kors hela kvällen...
Var tvungen att snegla på han emellanåt, och jo då....visst satt de ett litet flin på läpparna ibland...

Jag hade så gärna velat fråga han om han hade nått fel på sina armar så han inte kunde applådera, eller om de var en principsak.....eller så måste han ha en väldigt dominant fru eller så hade han gjort bort sej så hon hade en hållhake på han....för han log ju, men applådera icke!!!

Besvärlig exsem på handflatorna?
Tennisarmbåge?
eller så var de som med bebisar, flinet berodde på magknip....

Eller??
Hans fru fyllde år och de här var vad hon önskade sej?
Han hade glömt födelsedagen?
Han hade glömt bröllopsdagen?
Han hade glömt att de var hans tur att diska?
Han hade glömt vattna blommorna när hon varit borta?
Han hade glömt att han hade en fru när hon var borta och så hade han vänstrat med sin sekreterare?

Jag skulle ha frågat så hade jag inte behövt blogga om de här...*S*

Have a nice day :-)

Kommentarer
Postat av: P

..tur att du var tyst...så vi fick lite skoj här..hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback