Måndag kväll...

...och jag borde verkligen sova, de blev inte så mycket av de idag när jag kom från jobbet, mina barn kom nämligen hit direkt i morse så jag slumrade väl lite av och till i ett par timmar, sen bidde de inget mera...

Var och handlade lite inför morgondagens resa, för då åker jag och barna ner till Vansbro, de är första gången dom följer med så dom är så ivriga, och vi ska åka buss ner, och de kan jag ju säga, gör dom inte mindre ledsna. Att de kan vara så kul att åka buss, iallafall innan vi startat resan, få se vad dom säger efter dom där dryga 5 timmarna imorgon.

Vi har iallafall laddat med mackor, festis och frukt......ja ja, vi köpte Ballerinakex också :-)
och så har barna med sej lite olika grejer att sysselsätta sej med på resan, Amanda ska lösa korsord, de är mammas flicka de, och Emil har med Gameboy, som jag inte fattar ett smack av och så har han med en "Lär-dej-räkna-bok", där kom mammas pojke... :-)

Ja de ska bli en spännande resa, jag har köpt nya batterier till kameran, så nu ska här fotas :-)

och nu ska här sovas.... :-)

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Nannis

Utmaningen är antagen, så snart tid finnes ;)

Spännande för barnen att åka med, hoppas ni får en trevlig resa! :) Ser fram emot bilder *s*

Kram!

2007-10-30 @ 14:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback