Ring inte mej.....

...iallafall inte när jag sover....ja jag rekomenderar er att låta bli om de inte är nått otroligt viktigt...

Varför jag kommer med dom klok-orden?

Jo för att alldeles för en stund sen så ringde de, och jag låg då och sov eftersom jag jobbat i natt. Men så vaknar jag upp till orden "Nej så tjuck du har blitt, du borde banne mej gå ner i vikt"....ja de är min ringsignal, kan tro jag höll på att skratta på mej första gången nån ringde sen jag lagt in den....de var Daniels bild som ploppa upp på mobilen och så hör jag den låten.....ja ni förstår, Daniel är inte den person som nånsin, ever, kommer att behöva höra dom orden.....*S*

Nå var var jag, jo de ringde alltså för en stund sen, jag vaknar till och kollar på telefonen och såg Daniels nummer, hur nu jag kunde se de när ögonen var endast en ynka millimeter öppna.....men jag såg att de var ett mobilnummer som slutade på samma 2 siffror som Daniels.....men jag borde ha tänkt till lite mera innan jag tjoar i telefonen...."Å du tycker de är kul att ringa och väcka mej".....jag lovar de skulle låta snällt och lite retsamt, men stackarn i andra änden tyckte nog inte de för de blev precis dödstyst i luren......en stund.....så hörde jag en tjejröst i bakgrunden som sa "vem är de?"......sen sa de "klick"....
å där låg jag och stirra på telefonen och undrade varför Daniel lagt på.....fattade inte ens då att de inte var han fast jag hörde en tjej.......
och fast jag vet att han aldrig skulle ringa när jag ligger och sover....

Så, lyd mitt råd och vänta med att ringa tills ni vet att jag är vaken.....ett litet SMS för att kolla upp min status tror jag är att rekomendera... :-)

En nyvaken-kram från mej.

Kommentarer
Postat av: sanna panna

hahahahahahahahaha....PINSAM du e då??...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback