Slick i ansiktet...

De här kan jag lova händer inte så jätte ofta på mitt jobb, allvarligt talat så har de aldrig hänt förut, men i morse, strax innan jag skulle gå hem blev jag slickad i ansiktet och biten i näsan.....

ja jag jobbar fortfarande kvar i hemtjänsten om de är nån som undrar...*S*

Men den som gjorde de här på mej var den allra mest bedårande lilla hundvalp, en lite Jack Russel tik som var så söt så hon blev omedelbart hela hemtjänstpersonalens lilla kelgris.....hon tillhörde en av dom som jobbar, hon skulle tränas att åka lite bil och så fick hon träna på att träffa en massa löjliga hemtjänst "tanter" också som lät så där fånigt som man bara gör när man träffar en sån där lite goding.....nej då, jag var inget undantag...*S*

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej!Vad uppiggande för er att få pyssla med en gosig valp *ler*

/mvh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback