Cykeltur och lek vid bäcken.

Sedan besöket åkt tog jag med (läs tvingande) barna ut på en cykeltur, dom hade en mängd överskottsenergi och innan dom tog ut den på varann så tyckte jag de var bäst med en cykeltur. De ska också erkännas att de var för min egen skull också, ville komma ut och skingra mina tankar lite, de blev så tomt sedan dom åkt idag, de är de alltid när vi varit tillsammans en helg.

Iallafall så cyklade vi iväg en sväng och hamnade vid bäcken, som vanligt, så barna lekte och kastade stenar och skulle rädda pinnar som fastnat, medan jag satt på bron över bäcken och tittade på och tog lite foton.

Här kommer dagens skörd :-)

image127


image128


image129


image130


image131



Och vad vore en fotostund med mej om de inte fanns några riktiga naturbilder? :-)

image132


image133



Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback