En vanlig torsdag...

God morgon!
Ja ni ser, jag är uppe tidigt idag, och faktiskt inte på väg till sängen utan har klivit ur den för en stund sen.....Japp, jag är ledig idag :-)
Och så hade jag bokat tvättstugan till kl 7 så de var bara att masa sej upp......masa....*S*...där fick jag allt till de....

Vaknade till en snutt av nån Muminsång.....nej de var inte på radion, utan jag hade beställt väckning från Maslandet och då fick man inte välja väckningssignal utan de blev Mumin, men en mycket kort version......jag hoppas få höra resten nån annan gång..... :-)

Idag ska jag åka upp till farfars och börja röja lite, ska åka och köpa sopsäckar först till att skräp, ta med kartonger till sånt som ska packas ner till loppis kanske och sånt som bara ska ställas undan tillsvidare, och så ska jag ta med en vän som sällskap :-)

Ett ögonblick....

så....
Var till tvättstugan och slängde in tvätten i tumlaren.

Och på väg tillbaka till datorn så satte jag på lite musik.....
D.D.E..... jätte bra norsk grupp, enligt min mening då :-)
och Pias minsann.... :-)

Nähä, ska man göra lite mera nytta här hemma innan de är dags att åka iväg till farfars...
eller så tar jag mej ett parti Betapet först :-)

Önskar alla en bra dag
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback