Jag blev överraskad....

I början på varje vinter, när första snön kommer, så brukar de alltid hända olyckor......bilar som halkar av vägen, bilar som får sladd i snön, osv, osv.....och alltid så säger folk att dom blivit överraskade av snön. De som förvånar mej är att dom blir överraskade i november.....ja men brukar vi inte få snö de flesta vintrar??....och brukar den inte komma runt den tiden??....

Men nu idag måste jag få säga att jag blev överraskad, för de måste man få säga om snön kommer den 17 september!!!...eller hur??


Så här såg de ut för ca 1 timme sen utanför jobbet:

image101

image102

Den vita fläcken är en snöflinga som jag lyckades fånga på bild.... :-)


Min bil från insidan:

image103

och från utsidan:

image104

och nu tänker jag gå och lägga mej och dra täcket över huvet och sova, och när jag vaknar ska snön vara borta.... hoppas jag.....snäääällaaaa....

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Peter

Ingen snö här..nu! *ler*
Bara blött blött blött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback