Musik i natten

Men de är väl själva f....n va de ska gå ont.....jag hade skrivit ett inlägg och så klickade jag bort alltihop...
och ni ska bara veta va bra och kul de var de jag skrivit, och jag kommer säkert inte att få till de lika bra igen....men jag provar....

Ibland undrar jag om de står alldeles rätt till i mitt huve....som i natt när jag jobbade, jag körde en av turerna och kände mej trött och hänging, men så kom en bra låt och då blev de förändring kan jag säga. Jag är tacksam att ingen varken hörde eller såg mej, för min sångröst är inte den vackraste och min inlevelse är nog inte de heller, men den är sällsynt....*S*

Iallafall så spelade och sjöng jag högt både till Scissor Sisters och Edith Piaf, visserligen är inte min franska den allra bästa.....dvs jag kan ingenting förutom standardfraserna som alla tjejer kan som tex "Jag älskar dej"....men när de gäller att sjunga på franska så funkar både "rajraj" och "tralalallalala" bra.. :-)

Apropå bra musik.....jag lyssnade en sväng på P4 strax efter midnatt....jag hoppar mellan RixFM, OneFM och P4 hela nätterna i min jakt på bra musik......på P4 har dom så att man kan SMSa eller maila in och önska låtar, så jag plitade ihop ett litet SMS och skickade iväg och döm om min STORA överaskning när jag efter ungefär 7 minuter hör hur hon säger "Nästa kommer från Marie i Östersund"....sen läste hon upp mitt mail och jag fick "min" låt spelad, Magnus Ugglas "Pärlor för svin".....så glad jag blev :-)
Tack
P4vaken :-)

Kom precis på att man kan lyssna på programmen igen på nätet, så jag kan lyssna på låten, OCH mitt SMS :-)

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback