Nu ska vi "Youtuba igen"

Satt och pratade med Pia nu, ja mitt i natten, de är inte allt för ovanligt ska jag säga....de har nått med tvätt att göra....*S*....OBS, de var ett väldigt internt skämt :-)

Iallafall så stod TVn på och de var America's Got Talent, och plötsligt stod hon där....jag kände på mej att de skulle bli nått helt fantastiskt, och de blev de...och nu ska jag dela med mej av den ståpäls- och tårframkallande stunden... ja vadå, ni som läst min blogg borde veta vid de här laget att jag har lätt till tårar....men skit i de nu och kolla på Bianca 11 år, och framförallt lyssna på hennes röst.....

Bianca sjunger "And i'm telling you"

Nått så otroligt att den lilla kroppen kan rymma den rösten.

Kram och God Natt på er.


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hon är grymt bra! Undrar vad det ska bli av henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback