Påbörjat röjningsarbete.

Ja minsann, igår när jag var upp till farfars så flirtade jag med min vän som skulle med, så han tog med sej motorsågen och röjde upp lite på tomten, för de var ganska vildvuxet....

Bla. så var de några granar som växte så nära husväggen så om nått år har dom lyft upp taket, och de kan ju ha blivit liiiite jobbigt.....men nu är dom, och lite annat, borta.


Hade ingen kamera med igår, men idag när jag var upp så hade jag lyckats komma ihåg den så här kommer bildbevisen.
Nu när jag ser korten så ser de ju mycket mysigare ut när de var vildvuxet, men de ska ju funktionsdugligt också. :-)
Och så ser de ju mysigare ut när de är grönt och fint, som de är på somrarna, nu är de ju faktiskt höst...


Nåja, här är huset från "parkeringen" som de såg ut i somras.....de är knappt man tar sej fram till huset...

image97


Och så här ser de ut nu, men de kommer att bli bättre, för just nu ligger högen med ris kvar mitt i vägen...

image98


Och den här bilden är tagen från dörren på huset mot "gäststugan", jo de går att gå där, men man för böja och vika sej lite....*S*

image99


Och så här ser de ut nu.....men samma här...en rishög i vägen som ska bort så småningom :-)

image100

Mera bilder kommer att komma ju mer vi får ordning där...

Förresten är de nån som har en grävmaskin av lagom storlek så är ni hjärtligt välkomna att höra av er omgående, vi skulle behöva ha lite grävt runt huset nämligen :-)

Kram på er :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback