Vad gör hon under sängen??

Ja nu är man långledig, och än så länge har jag inte gjort nått vettigt alls, mer än städat lite, cyklat med barnen till och från skolan idag, varit och handlat vantar och handskar åt dom, och igår var vi på danspatrullen, ja de var väl allt.... :-)
och inte vet jag om de blir så mycket mera gjort....
jo vi ska kanske åka och elda upp rishögarna hos farfars, och så ska de väl städas lite mera innan helgen, för de kommer besök. :-)

Att man inte tänker lite snabbare, jag satt nyss och spelade Betapet, och när jag vänder mej om för att se om dottern somnat så får jag se en syn som fick mej att förtvivlat försöka hålla mej för skratt, hon hade rullat ur sängen på nått vis och låg med huvet under sängen och med benen rakt ut från sängen, och över sej hade hon täcket, som ett tält....*S*
jag skulle ju ha hämtat kameran så klart....men hon vaknade till när jag reste mej upp.....Klant-Marie!!...
Ja med barn i huset får man se en del roliga saker....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback