Funderingar..

Lite tung dag idag.....får såna ibland....och då brukar de hopa sej med funderingar.

Fick tipset av en god vän att när jag börjar tänka på de jobbiga sakerna så ska jag istället för de 5 minuterna jag kanske brukar tänka på eländet, dra ner de till 4 minuter....låter som en bra idé....ska försöka göra så hädanefter...

Hoppas bara allt de här ska ligga helt bakom mej snart....små bekymmer i vardagen de kan jag stå ut med, men de stora som hänger med sen flera år vill jag lämna bakom mej en gång för alla, fast jag vet de lär dröja några år än.....men sen...

Letade en bild som skulle symbolisera bekymrad....hittade den här...och genast kom ett litet leende på mina läppar.....så lätt de kan va :-)

                                 image342

Ha en bra helg allihopa!
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja ibland är det lättare än man tror att ett litet leende kryper fram:-)

Hoppas det fortsätter gå åt bättre håll....

Kram från Jannike

Postat av: kvigan

jag för min del kör med en ringsignal som får mej att le hur jävligt de än är för stunden.
hoppas de löser sig
kram/Lillan

2008-04-12 @ 13:12:21
URL: http://skogstrollets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback