God morgon :-)

Vill bara göra er uppmärksamma på att jag är vaken redan....fast jag jobbat natt....så jag kommer att hinna ut i de vackra vädret.


Och sedan jag vaknade har jag:

-Ringt till överförmynderiet så jag ska få hämta ett papper så jag kan gå ner på banken och ta ut pengar på barnens konto (arvet) för att köpa nya cyklar til dom.

-Pratat med Daniel som är på väg hit :-)  :-)

-Och betalat räkningarna.....de absolut roligaste jag gör varje månad!!....NOT!! Tänk om man nån gång fick behålla hela lönen.

Apropå lön, jag läste i kommunaltidningen igår om några kommuner i Sverige där ingen, jag sa INGEN undersköterska tjänar under 20000kr......jag tror jag ska flytta dit!!  Ja ni förstår att jag inte tjänar så mycket va?.... och ändå har jag ju nyss, precis som alla andra USKor, fått löneförhöjning.
Men man är väl för dålig på att kräva en bättre lön.......får väl försöka skärpa till mej, för allvarligt talat, jag gör ett sjuhelv.... bra jobb!!

                                    image370

Kram

Kommentarer
Postat av: kvigan

Tja jag hoppas bara att du fick mer i löneök än mej....
2.50 fick jag i höjning*skrattar mej sjuk*
gissa om jag inte tänker jobba för dom mer*S*
ha de gott i vårvädret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback