Helt sjukt

Egentligen känns de helt sjukt att bara låta såna här vackra dagar förfaras, för de är ju vad som händer när man jobbar natt....iallafall för mej som verkligen kan sova, för jag sover lätt till kl 14-15 nån gång. Men vad gör man, man måste ju sova.....
Jo man håller tummarna att de blir lika vackert väder i helgen så man kan vara ute och njuta då.

Ska kanske ta Daniel med mej och åka och titta hur långt snötinandet har kommit uppe vid "farfars", börjar längta tills vi kan köra igång på riktigt med röjjandet där uppe, kan faktiskt stå ut med tanken att vakna en tidig sommarmorgon och gå ut och sätta mej på en stol och njuta av den underbara vyn som är däruppe, med en kopp te i handen.

image369

Annars funderar jag på att occupera en stuga som jag sett på en blogg, vet inte vad familjen som äger stugan, skulle säga, men alltså den stugan har de perfekta läget.....ligger vid en sjö och har fjällutsikt, precis som jag alltid velat ha de.... Hur gör man för att hitta en sån stuga????

Kram på er, och ha en underbar dag :-)

Kommentarer
Postat av: Nickan

Låter nästan som min stuga! Tips! Leta rätt på en karl som har allt du vill ha, det gjorde jag!*Ler* skojar bara! Ja, jag jobbar dag och samma här inte blir det så mycket ute som skulle vilja! Till helgen sägs det bli sämre väder ,så precis då det sas blev jag lomhörd och missa det! Ha dè


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback